Dagje met pap en mam op stap

5 augustus 2016 - Ljubljana, Slovenië

Vandaag zijn pap en mam een dagje langsgekomen, gezellig met z'n vieren Ljubljana in gegaan. Eerst even lekker geluncht en daarna wat meer van de stad gezien, het is en blijft toch echt een mooie stad, ook al zijn we er inmiddels al een paar keer geweest.

Ook nog een rondvaart gemaakt met de boot door het kanaal, dit viel helaas erg tegen. Het zou een route zijn van 50 minuten, maar het was al met al net aan 40 minuten volgens mij. Verder voeren ze een stuk heen, keerde om en voeren weer het zelfde stuk terug, er was weinig te zien. In de stad wel de mooie gebouwen en bruggen, maar buiten het centrum was er weinig aan, wel een paar bevers gespot!

Daarna nog even lekker op het terras gezeten, smoothie gedronken en een sorbet gegeten. Beide waren weer verrukkelijk, ik weet al waar we nog wel een paar keer te vinden zijn deze vakantie!
Al met al een heerlijke dag gehad met z'n vieren :)

Vanavond lekker rustig aan, morgen vroeg op pad om een paar grotten te bezoeken, ik ben benieuwd..