Nachtje Brussel erachteraan

15 maart 2017 - Oudkarspel, Nederland

Na Rome was ons heerlijke weekend gelukkig nog niet voorbij, een nachtje Brussel lag nog in het verschiet.

Vanaf het vliegveld met de shuttlebus naar de auto en daarvandaan op naar het hotel. Lag heel dichtbij het centrum van Brussel, wat betekende dat het onderweg heel druk was. Bijna stopte de auto er weer mee, maar gelukkig mochten we op dat moment doorrijden, dus we zijn goed bij het hotel aangekomen.

De spullen naar de hotelkamer gebracht en snel een restaurant opzoeken om te eten. We kwamen een Vietnamees restaurantje tegen wat ons wel lekker leek, dus daar zijn we gaan zitten.
Ik wilde een lekker visje en Mitch wilde kip. Zo gezegd, zo gedaan zou je denken. Niets was minder waar helaas.
We kregen ons eten en ik dacht al 'wat smaakt het raar en wat is het taai'. Ik hoefde niet meer, het voelde gewoon niet oke. Mitch proeven, ja ik weet t niet. Ik mitch z'n eten proeven, ja hoor, hij had vis en ik had kip.
Snel gewisseld van bord en nog een klein beetje gegeten, al was m'n trek eigenlijk wel verdwenen..

Na het eten lekker terug naar de hotelkamer, even lekker bijkomen.

Zondag ochtend zijn we optijd weg gegaan om Brussel te verkennen. Ik dacht nog, dit hadden we eerst moeten doen en daarna Rome; Brussel gaat nu zeker tegenvallen.
Maar dat was zeker niet het geval gelukkig! Wat een mooie stad, wat een mooie gebouwen. Het was helaas niet zulk mooi weer, dus het lopen was niet ideaal. Op een gegeven moment kwamen we nog een casino tegen, daar even een tijdje geweest en met 10 Euro winst (we hadden 10 Euro mee), gingen we weer naar buiten.

Terug bij het hotel zijn we de auto ingestapt en gingen we op naar huis. Onderweg zijn we nog wezen eten bij Hotel Akersloot, als goedmakertje van de dag ervoor. Dit keer kreeg ik wel echt vis en het smaakte erg goed.
Toen zat het weekendje er toch echt op, op naar de volgende!