Heenreis en München

2 augustus 2016 - München, Duitsland

Rond 3 uur van huis vertrokken, na een kort nachtje slapen. Heerlijk rustig op de weg, dus we konden mooi doorrijden. Regelmatig gewisseld van plek samen en voor we het wisten waren we al in Duitsland. Zo fijn dat je daar op veel plekken geen snelheidslimiet hebt. Om ongeveer 1 uur aangekomen in Munchen, hadden het toen allebei wel gehad. Even uitgerust en toen gekeken wat we wilden gaan doen. Er was een dierenpark in de buurt wat ons wel erg aan sprak, dus Tomtom aan en die volgen. Wat bleek… Hadden we het verkeerde aangeklikt en kwamen we uit bij Sealife, nou, dan daar maar heen. Auto geparkeerd en die kant op gelopen. Daar aangekomen bleek er een heel groot park te zijn; Olympiapark. Dat zag er leuk, mooi en gezellig uit. Daar maar even een kijkje nemen, er bleek een zomerfestival te zijn, suoer gezellig en allemaal leuke kraampjes.Even rondgelopen en toen een berg op in het park, vanaf daar had je een mooi uitzicht op het park, super leuk! Daarna lekker terug naar het hotel en al om 18.00 in slaap gevallen, oeps!