Week 1 bijna voorbij..

25 augustus 2013 - Glemminge, Zweden

De eerste week in Zweden zit er alweer bijna op, en wat geniet ik toch van elk moment!
Donderdag naar de tax office geweest om wat formulieren in te leveren en een mobiele telefoon gekocht met Zweeds nummer, maakt het allemaal een stuk makkelijker :)
Vrijdag had ik mijn 2e dag van Betty introductie, wat betekende dat ik alles de hele dag zelf moest doen en waar nodig zou Sophie inspringen. Alles ging de hele dag gelukkig goed, wat een lief kind is het toch.
Zaterdag had ik mijn eerste echte werkdag, en wat heb ik daarvan genoten! 's Middags lekker 3 kwartier gewandeld met Betty, wat een prachtig uitzicht heb je hier toch!
Vandaag had ik een lekker dagje helemaal vrij, dus ik kon doen wat ik wilde.. Ja, en wat ga je dan de hele dag doen? Nou, in de ochtend maar weer 's m'n maatje aan het werk gezet, werd wel weer een keer tijd na een week stil te hebben gestaan. Na de lunch ben ik op een veel te oude fiets gestapt (zo ongeveer 23 jaar oud) en heb ik 10 km gefiets naar Ales Stenar. Wauw, wat is het daar mooi! Ik had het zeer getroffen met het weer, volledig zonnig, dus ik heb heerlijk even van het zonnetje genoten voordat ik weer naar huis moest fietsen :)
Wat was ik blij dat ik thuis was haha, is geen succes op zo'n fiets, maar wat heb ik een heerlijke dag gehad!