Eerste dagen

21 augustus 2013 - Glemminge, Zweden

Na een super gezellige laatste avond in de Berries, was het maandag ochtend om 4 uur tijd om te vertrekken.
Na een lange reis zijn we om half 7 aangekomen bij Sophie en Betty, wat leuk om te zien hoe die kleine in 2 maanden tijd is gegroeid! Ik heb een zeer gezellige en leuke slaapkamer gekregen, echt mijn eigen plekje.
Dinsdag lekker dagje op stap geweest met mam, pap, Nolda, Gideon en oma. Eerst even door Ystad gewandeld en daarna nog even lekker op het strand gekeken, wat is het toch ook prachtig..
Dinsdag avond om half 12 is m'n grote vriend Ami aangekomen in Svedala (uurtje verderop), waar wij hem hebben gehaald met de trailer. Wat is het toch heerlijk om hem gewoon in de achtertuin te hebben staan!
Vandaag heb ik nog even lekker een relax dagje, laatste dingen uitpakken en misschien even wat rondkijken in de omgeving. Morgen en vrijdag krijg ik 'Betty-introductie', dan gaat Sophie me alles uitleggen over Betty en me nog helpen met e.e.a. Zaterdag is mijn eerste echte werkdag, spannend!