Trevlig kväll!

8 september 2013 - Glemminge, Zweden

Wauw, wat een top avond heb ik gehad!
Rond 7 uur was ik bij Anna, wat een prachtig huis zeg waar ze woont.. Rond 10 uur, half 11 gingen we richting Malmö, eerst naar Lilla Torg, op dat plein moest je helaas overal 25 zijn..
Maar, we kwamen een kroeg binnen, Fridays! De portier was zo aardig om ons binnen te laten voor deze keer omdat we maar met z'n 2en waren. Het was alleen echt totaal niet te betalen, een mojito en een cola voor 156 SEK.. Was ook nog eens niks aan, dus zijn we maar weer weg gegaan.
Er was een club waar wij in konden komen zei de portier van de Fridays, ben alleen de naam vergeten hehe. Uiteindelijk bleek dat je 22 moest zijn, maar we mochten toch naar binnen. Hier was helaas ook weinig aan en je moest 120 SEK entree betalen en 35 SEK per cola, ook best aan de prijs.. Hier leerden we een groepje jongeren kennen, die ons meenamen naar K.B., een club verderop. We gingen met de taxi, je kon er met 6 man in, maar wij rustig met 7 hoor, geen probleem!
Daar aangekomen was het 80 SEK entree en ‘maar’ 28 SEK voor een cola. Lekker gedanst, gepraat, mensen ontmoet en een heleboel lol en plezier gehad!
Rond kwart over 2 dacht ik dat het wel een goed idee was om naar huis te gaan, aangezien ik nog een uur moest rijden.. Nou, wij op naar buiten, dat ging binnen al mis, we dachten kunnen wel door de ingang weer naar buiten, nou mooi niet dus! Haha, we schaamden ons dood..
Toen we buiten waren, hadden we natuurlijk geen idee waar we waren, we waren natuurlijk met de taxi gekomen. Maar leve Google maps, en zo vonden we de auto weer terug, ik inmiddels wel op blote voeten lopend, aangezien ik niet meer kon lopen door m’n hoge hakjes hihi
Om 4 uur was ik thuis, en ik was heel blij dat ik heerlijk kon slapen, ik heb onwijs genoten en hoop meer zulke top avondjes te krijgen hier!