Ik begin me steeds meer thuis te voelen!

6 september 2013 - Glemminge, Zweden

Zoals de titel al zegt, ik begin me steeds meer thuis te voelen hier :) Als ik in de auto zit, naar school loop in Malmö of gewoon thuis ben, voelt het allemaal vertrouwd, dat is natuurlijk zeer fijn, aangezien ik hier nog ruim 11 maanden doorbreng hihi

Woensdag avond weer cursus gehad, weer een hoop geleerd en een hoop gelachen! Er waren scholieren van ongeveer 16 jaar, die gingen zwemmen in het kanaal tegenover Folkuniversitetet, bahhh! Er schijnen daar ook ratten enzo in te zwemmen, lekker hoor..
Het is een soort van traditie voor nieuwe gymnasiumscholieren, uitkleden langs de waterkant en in je ondergoed het water in, nou ik bedank hehe :)

Donderdag een zeer productieve dag gehad. Ik heb opgepast van 7 tot 5, bijna de hele paddock gedaan, wasje gedraaid, hooi en ander voer verzorgd voor de pownies, gezorgd dat er nieuw hooi van zolder werd gehaald e.d.
Ook heb ik m'n pinpas binnen en de brief van de tax-office! Nu dus alleen nog pasfoto's laten maken en dan kan ik m'n ID kaart aanvragen.

Vandaag alweer vroeg opgestaan, ben nu aan het oppassen van 06.30 vanmorgen tot morgen ochtend 08.00 uur. Sophie heeft een dienst van bijna 24 uur, bizar lang, volgens mij mag dat in Nederland niet!?
Na de lunch heb ik Betty in haar zwembroekje gehesen en mezelf in m'n bikini en heeft Betty heerlijk in het 'zwembadje' in de tuin vertoefd. Ze vond het geweldig, heerlijk om te zien!
Dat Betty vanmiddag lekker lag te slapen, heb ik heerlijk in m'n bikini in de tuin gelegen met een mooi boek erbij, heerlijk.
Nu maar gauw slapen, morgen weer een hoop te doen!