Pappa och mamma på besök!

11 oktober 2013 - Glemmingebro, Zweden

Sinds zondag avond zijn papa en mama hier op bezoek, super leuk!
Maandag gewoon gewerkt en in de avond cursus en daarna nog even lekker wat gedronken thuis, de Jillz smaakte weer goed na 7 weken!
Dinsdag zijn we dagje op pad geweest, en in de avond hebben we bij de Thai hier in het dorp gegeten, super lekker!
Woensdag weer gewerkt en in de avond cursus.
Donderdag eerst wat rond gereden en gekeken bij huizen e.d., want ik zal straks toch ergens moeten wonen hihi.
Daarna naar het winkelcentrum 'Emporia' geweest in Malmö, super leuke dingen gekocht! Daarna uiteten geweest bij Vapiano, wat weer heerlijk was en later in de avond gezellig wat gedronken met Tim, Morris en Olga :)

Vandaag was het dan toch zo ver, ik moest weer een keer aan het werk met Ami.. Ik zag er eigenlijk best wel tegenop, na de laatste keren dat het werken niet goed ging, had ik onbewust weer angst terug gekregen :(
Eerst hem even laten uitrazen in de bak en daarna opgezadeld en opgestapt. Wauw, wat ging dat goed!
Eerst hield pap Ami nog vast aan een touw, maar dat ging al snel stuk beter en heb ik weer zelf door de bak gehobbeld :)
Stukje draven, over balkjes stappen en stukje zonder teugels gestapt, nooit verwacht dat dit allemaal zo goed zou gaan! Ik ben weer ontzettend trots en ik geloof dat dit mijn zelfvertrouwen weer op pijl heeft gebracht, dus nu maar weer zelf aan de gang!
Daarna Ami en Erco van plek gewisseld, zodat Ami niet helemaal alleen meer stond, maar alleen met een draadje gescheiden is van Patricia en Blackie. Ik geloof dat dat best goed gaat, Patricia is erg beschermend over Blackie en maakt Ami duidelijk dat zij de baas is. Nou, prima! Als Ami maar niet meer alleen staat :D