En kväll för i böckerna!

5 oktober 2013 - Glemmingebro, Zweden

Wat een dag gister! Echt een dag/avond voor in de boeken hahahah, achteraf kan ik er gelukkig onwijs om lachen.

Gister middag weer lekker in de auto gestapt richting Anna, die wilde graag naar de kapper. Nou, zo gezegd, zo gedaan, wat belachelijk duur is trouwens hier..
Maar we vonden een 'goedkope' kapper en daar heeft Anna haar haar laten knippen.
Aangezien ik alweer een langere tijd aan het twijfelen was om het af te knippen, toch de stap maar weer genomen. En het bevalt me tot nu toe weer super :-)

Eenmaal weer bij Anna thuis, samen pizza gegeten en toen kwam Olga ook. We zouden tussen 8 en half 9 naar Arturas gaan, om daar wat te drinken, maar Olga zou eerst mijn haar verven voor we naar Arturas gingen. Zo gezegd, zo gedaan.. Maar wat een drama hahaha

Verf op m'n gloednieuwe broek, verf op de grond, 6 keer naar Arturas bellen dat we later komen en dan komt de tijd dat je het gaat uitspoelen.. Ik met mijn kop half op de grond bij de douche en Anna het uitspoelen met de douchekop, wat hebben we gelachen. Alles zeiknat natuurlijk en een heleboel lol verder. Het was blond, heel blond, te blond.. En oranje! Pff, wat vond ik dat erg, m'n heilige haar was mislukt..
In paniek pap en mam opbellen (die door dit akefietje overigens 10 jaar minder lang leven, omdat ze dachten dat er iets heel ergs aan de hand was, sorry pap en mam :-*)..
Ik foto doorgestuurd, drama.. Ik vond het vreselijk en wilde helemaal nergens meer heen, maargoed, Arturas was nog steeds aan het wachten. Ik douchen en het nog eens 10 minuten uitspoelen en daarna snel naar Arturas gefietst samen met Anna, want Olga was inmiddels daar al heen.
uiteindelijk waren we er pas om half 11, arme jongen, die had speciaal voor allemaal lekkere dingen gemaakt; meloen, mozerella met tomaat e.d., dus we voelden ons best schuldig.

Uiteindelijk viel het alles mee dat m'n haar was opgedroogd, wennen, zo licht, maar best leuk!
Na heel wat wijntjes (en voor de anderen Wodka) verder besloten we om uit te gaan, echt, dat soort dingen moeten we niet bedenken om 1 uur 's nachts.
Op weg naar KB Anna kwijt geraakt, 1000000 keer gebeld, bleek die naar huis te zijn gegaan. Dus toen was het alleen nog Arturas, Olga en ik. Wat hebben we een geweldige avond gehad in KB! Gelachen, gedanst, gek gedaan, en geen moment aan m'n 'mislukte' haar gedacht :)
Na het uitgaan nog even wat gedronken bij Arturas en om half 6 waren we eindelijk thuis.. Paar uurtjes slapen en dan word je wakker en het eerste wat je ziet is je haar.. Best leuk eigenlijk! Dus na alle drama gisteravond vind ik m'n haar eigenlijk wel heel leuk. Al met al is alles goedgekomen dus en hebben we een top avond eraan overgehouden, waar we waarschijnlijk altijd met een grote lach aan terugdenken.