Malmö

19 oktober 2013 - Glemmingebro, Zweden

2 superdagen achter de rug in Malmö samen met Anna!

Gistermiddag zijn we gaan wandelen naar het Espresso house in Limhamn, wat zo ongeveer half uur lopen is, daar hebben we een heerlijke warme chocomel gedronken.
Gister avond heerlijk genoten van lekker eten, witte wijn, cosmopolitan en meidenfilms; Letters to Julliet en P.S. I love you :)

Vandaag hebben we heerlijk dagje getourd/gewandeld door Malmö. Begonnen bij het Malmöhus, waar we vlakbij heerlijk hebben ontbeten met een pannenkoek met frambozen en ijs.
Vervolgens zijn we naar Turning Torso geweest, pff, dat gebouw is zo hoog, kreeg het niet eens op de foto hehe. Daarna stukje gaan rijden, en kwamen we uit bij de zee, waar we een prachtig uitzicht hadden met de brug tussen Zweden en Denemarken :)
Daarvandaan zijn we naar het centrum gegaan, waar we heerlijk hebben rond gelopen, warme chocomel hebben gedronken (alweer) en een kerk hebben bezocht. Als afsluiting heerlijk broodje falafel gegeten en toen was het weer tijd om naar huis te gaan. Ik heb 2 topdagen achter de rug, en vanavond ga ik heerlijk relaxen, met een kopje thee op de bank :)