Och då beslutade du att stanna i Sverige!

30 september 2013 - Glemmingebro, Zweden

Ik zit vandaag alweer 6 weken in het prachtige Zweden en ik heb besloten om hier te blijven. Na 6 weken al? Ja, na 6 weken al.

Ik krijg hier de kans op m'n allergrootste droom te verwezenlijken: Kinderoncoloog worden.
Ik zal er keihard voor moeten vechten en me er volledig voor in moeten zetten, maar dat ga ik redden.
Fight for what I believe in!
Ik ga me vandaag inschrijven bij de NHA thuisstudies, om de vakken die nodig zijn op VWO niveau te halen. Dit is sowieso Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde, Engels en misschien Biologie.
Dit alles betekent dat ik de komende jaren hier nog zit en dat de kans groot is dat ik niet meer terug naar Nederland kom om te wonen, ik vind het allemaal super spannend!
Ik hoop dat ik in September 2014 of in januari 2015 kan beginnen met 'Läkarprogrammet'.
Ik blijf tot augustus 2014 gewoon werken als au pair bij Sophie en Betty, maar daarnaast ga ik dus ook weer studeren.
Ik moet straks van alles gaan regelen en het wordt dus alleen nog maar spannender. Maar alles stap voor stap en dan komt het helemaal goed!

Dit alles betekent dat ik in maart 2014 niet naar huis kom voor mijn verjaardag, maar dat ik in mei 2014 en juli 2014 voor de staatsexamens die ik natuurlijk gewoon moet doen!
Ik heb er super veel zin, weer een nieuw avontuur, en ik hoop echt onwijs dat ik het ga redden hier! :)