Genieten van ieder moment!

30 augustus 2013 - Glemminge, Zweden

Gister hard aan het werk geweest in de bak, plantjes/onkruid eruit trekken, wat een werk is dat zeg...
Na de lunch hebben Betty en ik heerlijk gewandeld, 6 kilometer :) Heerlijk uitzicht gehad, maar ben er wel achter dat onverharde wegen met een kinderwagen geen succes zijn haha
Verder heb ik gister m'n kaptoom voor Ami besteld, hopelijk is die snel binnen, dan kan ik weer serieus aan de bak!

Vanmorgen eindelijk weer 's gereden met Ami, de eerste keer sinds we hier zijn! Wat voelt dat dan weer heerlijk:) Het was een beetje wennen, kleinere bak, andere omgeving, gereden met normaal hoofdstel.. Maar al met al ging het best aardig en hebben we zelfs een klein drafje gedaan!
Vanmiddag weer ruim 6 kilometer gewandeld met Betty, een andere route dan gister. Het wandelen hier is echt heerlijk, hadden wederom heerlijk weer (al was het de minste dag tot nu toe) en het is overal heerlijk rustig + de omgeving is om van te genieten.
Vanavond was er een soort meeting met de meiden van de paarden, bij de weilanden waar nog 2 van Sophie haar paarden staan. Nu heb ik 2 van de 3 meisjes die helpen gezien:)
Helaas verstond ik weinig van wat ze zeiden, op een paar woordjes na, m'n Zweeds is nog niet zo best hehe.. Maarja, je moet ergens beginnen en heb immers nog maar 2 lessen gehad!

Maar alles bij elkaar, geniet ik hier van ieder moment en heb ik vandaag een brief binnengekregen met een Personnummer, dus dat betekent dat ik vanaf nu officieel ben toegelaten in Zweden; Dreams came true!