Bankrekening, ID en nog meer leuke dingen!

3 september 2013 - Glemminge, Zweden

Zondag was ik weer lekker een dagje vrij, dus dacht leuk even een buitenrit te gaan maken met Ami, dat was helaas niet zo'n goed idee..
We waren nog geen 5 minuten weg of ik ben van ellende afgestapt en teruggelopen.. Had helaas helemaal geen controle over hem, wilde alleen maar draven en ging alle kanten op.. Helaas, volgende keer beter!
Later in de middag wilde ik even naar het strand, beetje koud, dus weer in de auto gestapt en rondgereden met de auto. Wauw, een half uurtje verderop is het nog mooier dan hier!
In de avond lekker Pippi Langkous gekeken in het Zweeds, na 3 kwartier vond ik het wel weer genoeg oefening, is nog best lastig haha

Gister heb ik in de ochtend weer lekker opgepast op Betty, van 8 tot 2. En aangezien het maandag was, had ik natuurlijk weer cursus in Malmö! Muziek vol aan en rijden maar, daarna 2 uurtjes cursus en toen weer uurtje terug rijden. Cursus ging weer zeer goed :)
Ik had het er met m'n docente over dat ik eind van het jaar Zweeds hoop te spreken, ze zei dat dat me wel ging lukken. Altijd leuk om te horen!

Vanmorgen zijn Sophie en ik samen naar Tomelilla gegaan, om een bankrekening te openen voor mij.
Zo gezegd zo gedaan, ik krijg mijn pinpas binnenkort thuis gestuurd. Verder wilden we ook een ID kaart aanvragen voor mij, maar kregen te horen dat dat niet kon..
Uiteindelijk toch wel, maar moet nog even een pasfoto laten maken en een formulier (o.i.d.) halen bij de tax-office, weet ook niet precies hoe of wat hehe..
Dus ik hoop dat ik dat volgende week kan brengen en dan duurt het ongeveer 3 weken tot ik mijn Zweedse ID kaart heb, me happy!
Vanmiddag weer opgepast op de kleine, heerlijk gewandeld, het was namelijk ongelooflijk fjin weer:)
Vanavond lekker even bij de paarden rondgehangen, voeren, knuffelen en gewoon lekker stom naar ze kijken hihi, en dat alles samen met Sophie en Betty. Ik kreeg van Sophie te horen dat ik hem maar heel goed moest voeren, en onbeperkt hooi kon pakken, aangezien ze niet wil dat hij in de winter weer terugvalt.. Heel fijn om dat te horen, dus zo nog maar even een laatste voerbeurt aan m'n toppertje!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade