En eftermiddag i Trelleborg

3 november 2013 - Glemmingebro, Zweden

Ja, je moet toch wat op je vrije zondag..
Anna en ik wilden graag wat afspreken, het plan was in Skurup, dit is precies tussen Malmö en Glemmingebro in.
Maar we hoorden van Tim dat er niks aan was in Skurup, dus werd het een middagje Trelleborg!

Eerst rondje door een park gelopen, waar we pauwen zagen, vonden we helemaal geweldig haha.
Verder even lekker gelopen en beetje gekeken, daarna lekker kopje thee gedronken in het winkelcentrum tegenover het park, het was nogal koud..

Na een lekker kopje thee konden we er weer tegenaan en zijn we even bij de zee gaan kijken, de zon ging net onder op dat moment, wat een prachtig beeld krijg je dan!
Jammer dat het er onwijs stonk en dus zaten we binnen 5 minuten alweer in de auto haha.
Klein rondje gereden door Trelleborg om te kijken of we ergens konden eten, maar uiteindelijk werd het een heel 'gezond' diner bij de Mc Donalds hehe :)

We hebben vandaag wel een conclusie getrokken over Trelleborg; Niet onze stad..
Het kan misschien komen omdat er veel dicht was, maar het was ongezellig, rare mensen en het stonk.
Maar goed, misschien moet ik het nog maar een keer een kans geven..

Morgen zit ik hier alweer 11 weken en ik heb morgen m'n eerste cursusdag Zweeds B1, ik ben benieuwd!