Älskar mitt Svenskt liv

7 november 2013 - Glemmingebro, Zweden

Afgelopen maandag de eerste les gehad van mijn nieuwe cursus! Ik moet wel even wennen aan de mensen die in deze groep zitten, niemand van mijn leeftijd en tja, wat zal ik zeggen.. Beetje vreemde mensen hehe ;)

Dinsdag weer heerlijk met Ami gewerkt, wat maakt dat beest me toch elke keer weer trots. Hij was zo braaf, veel energie, maar braaf! Heerlijk gewerkt samen.

Woensdag 2e les van de nieuwe cursus, pff, nog best lastig hoor..
Eerst was ik al verdwaald in de school hahaha, moesten naar een nieuw lokaal en ik kon het natuurlijk weer absoluut niet vinden..
Wat bleek? Je moest eerst de school in, een verdieping omhoog, weer naar buiten over de binnenplaats, andere kant weer de school in en daar ergens was het lokaal. Wie bedenkt dat dan ook -.-
Tijdens de cursus continu Zweeds praten, dat gaat me redelijk goed af, ik kan het in ieder geval bijna allemaal verstaan! Maak nog wel wat foutjes met spreken, maar da's logisch natuurlijk.

Vanmorgen mee geweest naar babyzwemmen van Betty, super leuk, al die kleine kindjes bij elkaar !:)
Vanmiddag weer heerlijk met Ami aan de gang geweest, gaat weer helemaal de goede kant op, heb het plezier weer helemaal terug! Het weekend weer lekker rijden in de bak en hopelijk volgende week weer een poging doen om buiten te rijden :)

Morgen lekker voor een weekendje naar Malmö, met allemaal leuke vooruitzichten, ik heb er zin in!