En trevlig vecka!

31 oktober 2013 - Glemmingebro, Zweden

Afgelopen zaterdag zijn Anna en ik samen met een vriend mee geweest naar vrienden van hem. Daar zit je dan als 2 buitenlandse meisjes tussen allemaal Zweedse mensen, waar je bijna niks van verstaat, maar ondanks dat was het super gezellig!

Gistermiddag naar Olga geweest en toen hebben we gegeten bij een restaurant in het centrum van Malmö. Was super lekker, en we hadden ook nog 's 30% korting op alles, aangezien we er voor 5 uur waren, altijd leuk!
Daarna met Olga meegegaan naar Folkuniversitetet, aangezien zij cursus had. Daar even gewacht tot haar les begon en m'n oude klasgenoten (of hoe je het wilt noemen) gezien en daarna weggegaan.

Vandaag is de hoefsmid voor de eerste keer bij Ami geweest, wat een brave vent heb ik toch. Hij vond het doodeng, dat kon je zien, maar hij was zo braaf en heeft geen stap verkeerd gezet *trotsss*
Daarna heeft Fanny, een meisje die de tinker bijrijdt, me geholpen met Ami. Ze heeft veel ervaring in Natural Horsemanship, dus dat is zeer fijn! Eerst hebben we losgewerkt, daarna even gelongeerd en op het laatst heb ik zelf nog even lekker met kaptoom gewerkt met hem, heerlijk!

Afgelopen dagen even vrijgehad van mijn vwo boeken, maar morgen ga ik er weer vol tegenaan, die certificaten moeten er toch komen!:)

En.. Het is zeker dat ik met oud & nieuw in Nederland ben! Zo leuk, kan niet wachten om m'n lieve vriendinnetjes, ouders, zus en iedereen weer te zien <3

Dit is serieus al de 3e keer dat ik mijn verhaal bewerk, maar telkens vergeet ik dingen hehe.
Gister voordat ik naar Olga ging heb ik ook m'n Zweedse ID-kaart opgehaald, super blij mee! :)