En liten uppdatering

12 november 2013 - Glemmingebro, Zweden

Van vrijdag t/m zondag lekker een weekendje in Malmö geweest :)
Vrijdag samen met Anna een nieuwe winterjas gekocht en zaterdag samen met Anna nieuwe winterschoenen gekocht!
Zaterdagavond voor het eerst naar de Zweedse bioscoop geweest, naar de film 'The Gravity' in 3D.
Is nog best lastig alles te begrijpen, aangezien het Engels was met Zweedse ondertiteling.
Danga ik automatisch de Zweedse ondertiteling meelezen, waardoor je nog wel 's in de war raakt hehe, maar ik denk wel dat het een goede manier is om mijn Zweeds weer wat beter te laten worden! :)
Na de film naar Vapiano geweest, daar heerlijk gezeten wat gedronken en wat gegeten.

Gister en vandaag weer gewerkt en gisteravond had ik weer Zweedse les. Ik snap niet dat sommige mensen in deze klas zitten, man, die snappen de simpelste dingen nog niet haha.
Moet zeggen dat ik ook niet alles snap, maar da's logisch, maar komt helemaal goed!

Verder gaat het met mijn VWO via de NHA erg goed, ik krijg voor iedere keer dat ik mijn huiswerk instuur een cijfer voor mijn gemaakte werk. Erg jammer dat deze cijfers niet meetellen voor het examen hehe ;)
Maar het helpt me hopelijk wel om vertrouwen te krijgen in de examens!
Tot nu toe zijn dit mijn gemiddelde cijfers:
Natuurkunde 7.0
Wiskunde 6.2
Scheikunde 6.0
Engels 7.2
Biologie 8.0
Nou, daar ben ik best trots op, en dat zonder lessen!

Deze week verder weinig plannen, alleen even goed aan m'n VWO en Zweeds werken en Ami aantal keer goed aan het werk zetten.

Inmiddels is het ook nog maar 7 weken tot ik naar Nederland kom voor een paar dagen, super leuk om iedereen weer te zien! :)