Zelfs in Slovenië heb je dagen zoals in Nederland

10 augustus 2016 - Postojna, Slovenië

De hele dag regen.. Wie had dat verwacht in Slovenie. De ochtend begon met 16 graden, maar het koelde steeds verder af, op een gegeven moment was het nog maar 12.. Zulke dagen zijn dan weer wat minder in de vakantie, maar aan het weer doe je niks.

Besloten om eerst naar het kasteel in Predjama te gaan en daarna wel verder te zien. Op naar Predjama dan maar! Toen we op de helft waren bedacht ik me opeens dat we de kaartjes niet mee hadden, oeps.. Terug naar Ljubljana dan maar, nja, anders betalen we nog maar een keer, kan niet heel duur zijn. Dus weer omgekeerd, toen stuurde de Tomtom ons heel raar en toen waren we alweer bijna in Ljubljana, dan kunnen we net zo goed de kaartjes ophalen natuurlijk.

Eenmaal bij het kasteel aangekomen waren we beide meteen diep onder de indruk. Een kasteel gebouwd half in de bergen, onwijs tof en knap hoe ze dat deden in die tijd.
Het kasteel was een soort museum met een audio guide, zodat je in elke kamer een verhaal te horen kreeg. Was super interessant en het mooiste kasteel dat we hebben gezien.

Verder weinig gedaan i.v.m. het weer..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade