Watervallen van Coo

4 augustus 2017 - Érezée, België

Vandaag naar de watervallen van Coo geweest. Wat een geweld zeg, die waterval. Prachtig om te zien en te horen.
Dat we daar aankwamen zagen we een stoeltjeslift naar boven, helemaal de berg op. Dat leek ons super leuk natuurlijk, maar ook supereng. Helaas kwamen we er al snel achter dat je naar het pretpark Plopsa Coo in moest en de kaartjes vonden we aan de dure kant (€25 per kaartje). Dit hebben we dus over geslagen.

We zijn een stukje gaan lopen en bij een terrasje gaan zitten om wat te eten, heerlijke pizza gegeten. Daarna zijn we nog een stuk verder gaan lopen en hebben we wederom mooie dingen gezien. Het blijft toch echt een prachtig uitzicht overal.

Voor we naar de auto terugliepen, wilden we graag met een treintje mee om wilde dieren te spotten. De prijs was leuk en de tijd dat je in het treintje zit ook, echter konden we niet pinnen bij het kantoor en hadden we geen cash meer. We hebben het treintje dus helaas over moeten slaan.

Terug bij de camping hebben we weer lekker wat gedronken en natuurlijk weer gebarbecued.