Wandelen vanaf de camping en Durbuy

6 augustus 2017 - Érezée, België

Het was vandaag heerlijk weer, al vanaf het moment dat we uit bed kwamen was het al lekker warm. Van Monique en onze buurman hadden we gehoord dat we vanaf de camping een stuk konden lopen, waar je ongeveer 3 uur over zou doen. Dus we hadden uitgerekend dat het ongeveer 15 km zou zijn. Dit leek ons wel leuk, omdat het heel mooi scheen te zijn, dus dat gingen we doen!

Het begin was erg zwaar, heel stuk omhoog, maar het was wel heel tof. We moesten een blauw bordje volgen (dachten wij), om het stuk te kunnen lopen. Echter waren we op een gegeven moment de bordjes even kwijt, dus twijfelden we of we rechtdoor of naar links moesten. Uiteindelijk zijn we naar links gegaan, en na een klein stukje lopen, waren we opeens weer bij de rotonde vlakbij de camping. Uiteindelijk dus geen 15 km gelopen, maar maar 4 km, hahah!

We hebben even lekker wat gegeten op de camping en toen zijn we naar Durbuy gereden, een heel klein en oud stadje ongeveer 15 km verderop.
Het was echt zo'n leuk stadje, stamt uit de Middeleeuwen en zo zag het er ook echt uit. Ik was helemaal verliefd. We hebben lekker een stuk door de stad gelopen en op het terras een heerlijke milkshake gedronken.

Wederom hebben we gebarbecued bij de camping, morgen wordt het ook weer mooi weer en dan gaan we naar Vallee de Ninglinspoo, een natuurpark. Morgen alweer de laatste dag, dus we moeten er extra van genieten....