La roche, de prachtige stad

5 augustus 2017 - Érezée, België

Vanmorgen was het erg slecht weer, dus we hebben lekker lang in bed gelegen en hebben lekker rustig aan gedaan. Tussen 11 en 12 zijn we naar La Roche gereden, deze tip kregen we van pap, maar ook van Monique al gehad.

Een super leuk stadje om te zien, heel oud en dus veel schattige gebouwen. We hebben lekker rondgelopen en we wilden graag naar het kasteel van La Roche. Er was een historisch weekend o.i.d., waardoor er iedere keer kanonknallen waren en de entree was €2.50 p.p. duurder dan normaal, dat vonden we iets te gek, dus het kasteel hebben we overgeslagen.

We hebben op een terrasje wat gegeten en daarna nog lekker door de stad gewandeld en genoten van het mooie weer dat er opeens was.
We kwamen een museum tegen over de slag van de Ardennen, hier zijn we heen geweest. Dit museum viel ons beide een beetje tegen en we waren er zo doorheen.

Daarna zijn we teruggelopen naar de auto en richting de grote Carrefour gereden. Hier hebben we even lekker rondgelopen, net een warenhuis, zoveel spullen als ze verkopen. Ze verkochten Strongbow, wat een feestje! Meteen een paar flesjes meegenomen.

Bij de camping weer lekker wat gedronken samen (we lijken wel alcoholisten) en gebarbecued. Het koelde opeens weer onwijs snel af, dus we zijn lekker in de caravan tv (NL) gaan kijken. En opeens kwam er een stortbui over ons heen, het was heel bizar, en zo onverwachts, gelukkig zaten we binnen.

Morgen wordt het als het goed is weer prachtig weer, dus we gaan lekker vanaf de camping een stuk wandelen, ik heb er zin in!