Härlig lördag!

22 september 2013 - Glemminge, Zweden

Gister was het de dag dat ik Ami alweer een jaar in mijn bezit had! Ook wilde ik het rijden weer even een keer proberen, ging super :)
Alleen bij stappen gehouden, maar goed geoefend met sturen/stilstaan e.d. en alles ging echt helemaal top, ik was weer helemaal gelukkig!

Gistermiddag naar Anna gegaan in Malmö en daarvandaan zijn we naar Emporia gegaan, een hele grote shopping mall. Super gaaf om te zien, en zo groot, niet normaal. Eerst even kleren en schoenen geshopt voor ons avondje uit en daarna heerlijk een broodje falafel gegeten.
Eenmaal thuis onze uitgaansoutfit aangedaan, beetje muziek geluisterd, gekletst en make-up gedaan en toen was het om Olga en Claudie op te halen.
Daarvandaan naar de stad gereden, we gingen naar Klubb F. We stonden op de gastenlijst (klinkt heel luxe hehe), dus mochten met z'n 2en voor de prijs van 1 naar binnen, altijd fijn, scheelt weer even 60 kronen!

Nabil (ook iemand van Zweedse cursus) en Jonas (een vriend van Nabil) kwamen ook naar Klubb F. We hebben echt een top avond gehad met z'n allen! We waren al rond kwart voor 12 binnen (toen ze net open waren), en gingen pas weg om 4 uur toen ze dicht gingen. Supersupersuper avond gehad! En nog mensen leren kennen ook, de sociale kring wordt steeds een beetje groter :)