Tillbaka i Sverige!

2 januari 2014 - Glemmingebro, Zweden

Wat een top dagen heb ik gehad in Nederland!

Op Schiphol werd ik opgehaald door m'n lieve vriendinnetjes Kelly, Elise en Lynn, toen op naar huis waar ik heel lief verwelkomd werd door pap en mam en even later ook door Nolda en Gideon :)
Eerst thuis even gezeten en gekletst en daarna op naar de stad, na 4.5 maand weer eens een drankje doen in de Berries. Super leuk dat bijna iedereen er was, ik heb echt een topavond gehad.

Dinsdag was het alweer oudejaarsdag en dit heb ik tot 01.00 gezellig thuis gevierd met m'n lieve familie en vriendinnetjes.
Daarna gezellig naar Alkmaar geweest, een feestje bij iemand thuis. Ook deze dag heb ik me super vermaakt en ook nog wat andere mensen na een lange tijd gezien :)

Gister was het alweer 1 januari, de dag om naar huis te gaan. Maargoed, dat kan natuurlijk niet zomaar.
Eerst was het tijd voor de nieuwjaarsduik, wat nog een flinke race tegen de klok was hehe. Maargoed, om 13.50 waren we in Heerhugowaard en om 14.00 gingen we dan toch echt het water in.
In de middag nog even nieuwjaarsborrel gedaan bij familie en toen was het alweer tijd om naar Schiphol te gaan, waar ik Kelly zou meeten.

Na een reis van in totaal 7 uur (auto, vliegtuig, trein, auto) was ik weer thuis in het mooie Zweden, en dat natuurlijk samen met Kelly. Nederland was geweldig, maar ik ben ook zeker wel weer blij om terug te zijn.

Vandaag hebben we de hele dag samen opgepast op Betty en vanavond zijn we gezellig uit eten geweest in Ystad.
Wat we de komende dagen verder gaan doen weten we nog niet, maar dat komt vast wel goed :)

Nederland, het was heel leuk om weer even op bezoek te zijn geweest en tot over 4.5 maand! 11 mei sta ik weer op Schiphol.
En iedereen; Onwijs bedankt voor het mede mogelijk maken van deze geweldige dagen! <3