30 dagar!

1 december 2013 - Glemmingebro, Zweden

Jaja, het is december... Dat betekent deze maand naar Nederland, m'n lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie weer zien!
Totally happy hehe, aftellen is begonnen.

Wat heb ik verder zoal gedaan de afgelopen dagen.. Eh, daar moet ik eigenlijk even over nadenken.

Woensdag heb ik eindelijk mijn internetbankieren hier in Zweden kunnen regelen, of nja, kunnen aanvragen e.d., wilde ik gister kijken naar m'n bankrekening, doet dat verrekte ding 't niet, wordt je toch ook niet goed van.
Na cursus woensdag ben ik nog even met Olga meegeweest, gezellig kopje thee gedronken en beetje bijgekletst.
Donderdag was weer een dagje werk, heerlijk dagje met Betty gehad en samen Pippi Langkous gekeken! Ze was helemaal in de ban van de film, zo schattig.

Gister ging ik samen met Emily en Erco een buitenrit maken, dat was me het tochtje wel..
Ami wilde niet gewoon rustig stappen, nee hoor, die wilde draven, gek doen, steigeren, in het rond springen en zelfs een stukje galopperen (eerste keer dat ik tijdens het rijden met Ami gegalopeerd heb). Uiteindelijk belandden we samen in het land van iemand en ik vermoed dat er iets op het land groeide. Dus toen ik Ami absoluut niet meer van het land afkreeg ben ik er maar afgesprongen, aangezien we ook in de buurt waren van een weg. Al met al was het me een tochtje wel, maar moet zeggen, kan er nu eigenlijk best om lachen :)
Maf paard heb ik af en toe hehe
Volgende week maar weer proberen!