Vinterdagar!

7 december 2013 - Glemmingebro, Zweden

Ook wij hebben hier mogen genieten van de storm donderdag en vrijdag. Paardjes donderdag middag rond 12 uur binnengehaald, het ging flink tekeer buiten. Eind van de middag vond ik al een boom die was omgewaaid..
Gistermiddag dat het weer wat beter leek, ben ik naar Malmö toegereden, waaide nog flink, maar was goed te doen. Dat ik eenmaal in Malmö was begon het weer harder te waaien en man, wat was het koud!

Samen met Anna en Olga eerst gezellig naar de Ikea geweest, beetje rondgekeken, moet je natuurlijk wel gedaan hebben als je in Zweden zit ;-)
Daarna naar Emporia toegegaan, 'simkaartvergroter' geregeld en toen had ik eindelijk weer telefoon na bijna 2 weken!
Ook lekker pizza gegeten bij Vapiano, heerlijk eten hebben ze daar toch. Later op de avond samen met Anna 1 of ander Zweeds goedje gedronken (naam vergeten), soort Gluhwein, maar dan anders :p
Was niet te drinken, veeeeeeel te zoet.. Ook lekker bijkgekletst en maskertje voor ons gezicht opgehad en daarna lekker vroeg gaan slapen.

Vandaag zijn we weer naar Emporia geweest, de meiden wilden graag shoppen. Van die gelegenheid heb ik ook mooi even gebruik gemaakt en nieuwe muts en sjaal gekocht, nu ben ik klaar voor de winter! Dat moet ook wel, want ik leef in een 'witte', koude wereld op het moment. Dat ik vanavond naar huis reed was het -4 en sneeuwde het op sommige plekken. Verder ligt er wel wat sneeuw, maar niet heel veel helaas. Ik hoop dat het er morgen ochtend nog ligt, dan ga ik foto's maken!