Härliga dagar!

25 november 2013 - Glemmingebro, Zweden

Na een hele tijd niet meer naar buiten te zijn geweest met Ami had ik met Sophie afgesproken om zaterdag ochtend buiten te gaan rijden met Ami en Erco (haar tinker).
Zo gezegd, zo gedaan.
Ami was heel enthousiast, draafde veel uitzich zelf aan, schrok af en toe van wat dingen waardoor hij een gekke sprong maakte, maar over het algemeen ging het super goed!
We zijn ongeveer een half uurtje buiten geweest, puur omdat we wilden dat het goed zou gaan en dat ik mijn vertrouwen weer wat meer terug zou krijgen. Op de terugweg heb ik zelfs met een heerlijk los teugeltje en met een big smile gereden!

Zondag was het prachtig weer, dus ik ging lekker met Ami rijden in de bak. Hij was niet vooruit te branden, geen idee waarom, maar ik bedacht me na 40 minuutjes rijden dat hij het misschien leuker vond om naar buiten te gaan. En aangezien het de dag ervoor zo goed kon, heb ik de hekken opengegooid en ben ik naar buiten gegaan met Ami. Ik heb hem nog nooit zo relaxed gezien, heerlijk los teugeltje en genieten! :)

Vandaag was het wederom prachtig weer, wel koud, maar stralend blauwe lucht en volop zon.
Had weer een dagje de oppas, dus heb weer heerlijk een dagje gespeeld met Betty. En tja, soms probeer je wel eens wat, ze vindt staan en lopen heel leuk, maar tot nu toe kon ze dat beide niet los. Vandaag heeft ze voor het eerst los gestaan! Nu ben ik een zeer trotse au-pair hehe :)

Morgen ochtend weer vroeg op om lekker met Ami aan de gang te gaan, daarna 2 uurtjes oppassen en daarna lekker een middagje+avondje naar Malmö.
Morgen wordt het nog prachtig weer en koud, daarna gaan de temperaturen weer omhoog, maar daarmee ook de bewolking, dat is weer wat minder.. En ik wacht op sneeeeeeeeeeuw!