16 nätter sova

13 december 2013 - Glemmingebro, Zweden

Jaja, nog maar 16 nachtjes slapen en dan heerlijk naar Nederland! :D

De afgelopen week heb ik nogal veel last gehad van heimwee en zag ik het hier eigenlijk allemaal niet meer zo zitten..
Maargoed, dat hoort er nou eenmaal bij en ik heb besloten om niet zomaar op te geven!
Afgelopen week heb ik onwijze leuke dingen gedaan en ben nu dus weer helemaal gelukkig en op m'n plekje hier :-)
Vind het af en toe gewoon moeilijk dat ik veel alleen ben, maar dagen als de afgelopen week maken dat weer gauw goed.

Dinsdagmiddag had ik met Sophie en Emily een stalfika. Ik had hiervoor cake gebakken, Sophie de koffie/thee/Zweeds drinken en Emily had nog iets anders gebakken, maar ben natuurlijk weer de naam vergeten hehe
Na de fika heb ik samen met Emily nog een tijdje bij de paarden doorgebracht. Eerst ging Emily rijden met Erco en vervolgens was het mijn beurt. In mijn spijkerbroek, op een paard waar ik nog nooit op had gezeten, stap/draf/galop, ging prima! Daarna lekker met Ami aan de gang geweest en na wat gestuntel ook nog even heerlijk zonder zadel door de bak gehobbeld.

Woensdag weer naar Malmö. En ja, wat doe je als vriendlief aan het werk is? Ja, dan ga je gewoon helpen met pakketjes inpakken. Wat een teamwork hadden we samen, ahum haha, maargoed, wel gelachen en ook nog even serieus aan het werk geweest.
Donderdagmiddag naar Anna toegeweest, daar middagje doorgebracht, lekker bijgekletst e.d. en daarna weer naar Tim zijn kantoor om nog even 3 uur op zijn werk te helpen. Pff, wat een drukte zo rond kerst zeg..

Vandaag samen met Emily en Fanny weer even lekker met Ami bezig geweest en ook weer even zonder zadel rondgehobbeld :)
Daarna met Sophie, Betty, Fanny, Emily en de paarden van Sophie naar een binnenbak gereden, waar Sophie en Fanny gingen rijden. Emily, Betty en ik rondje gelopen en daarna was het mijn beurt om op Patricia te rijden. Lekker aan de longe even aan mijn houding gewerkt, gaan we vaker doen, is goed voor mijn houding en zelfvertrouwen!

Met mijn Zweeds gaat het super goed, heb zelfs al een aantal sms'jes verstuurd die volledig foutloos waren en als mensen in het Zweeds tegen me praten kan ik het aardig begrijpen. Cursus is bijna af, dus dan ben ik echt op mezelf aangewezen, ik ga ervoor!

Verder heb ik besloten om op zoek te gaan naar een dansschool. Ik hoop op deze manier nieuwe vrienden te maken en natuurlijk mijn passie weer te kunnen uitoefenen! :)